Slängkyss!


Spenderade gårdagen med älskade Carro. På kvällen åkte vi till Jossan i Härryda och åt tacos och sjöng sing-star. Haha, min röst var obarmhertigt vacker ;) Fyy så det lät, ändå lyckades jag vinna både den ena och den andra låten.

När jag kom hem fick jag äntligen in Tuffe, misstänker att hon inte kom ihåg var buren var. Så otroligt hungrig hon var när hon äntligen hittade hem.

Tuffe sitter inte på fingret ännu, men igår då klättrade hon minsann på min arm. Åh! Hjärtat!


Idag blir det av till Floda. Ska köra! =) Dessutom fyller Carro år så jag ska nog hinna smita in på hennes jobb med en överraskning :)

Ha en trevlig söndag vänner!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0