Lovely Lördag


Godmorgon!
Solen skiner, rise and shine!

Gårdagen spenderades i skolan, sedan åkte jag hem till Carro o åt tacos, såg på Idol och drack två glas vin med tjejerna. Jag är såå glad att Alice och Weise gick vidare! Heja! Sedan var det dags att åka hem. Ringde Lollo på vägen hem för att inte vara helt själv efter allt som hänt i stan det senaste :(

Snart ska jag iväg o gymma. Ikväll är det dags för personalfest på Starbowling. =) Roooligt! Ska försöka hinna med lite plugg däremellan. Ja, det är min lördag. Hoppas ni får en fin dag! Puss....!



Kommentarer
Postat av: Svorskan

Sv: Dottern har hälsat på han rätt snabbt en gång. Antagligen blir det snart över en middag också.

2010-10-02 @ 15:30:31
URL: http://svorskan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0