framsteg


Jag mår mycket bättre. Har koncentrerat mig på en del annat och du kanske har rätt?

Träningen går för övrigt mycket bra. Utmanar mig själv och överträffar mig själv varje gång! Jag blir tillomed tillfrågad när tjejerna på gymmet inte förstår hur maskiner fungerar =) Haha, känner mig rätt rutinerad ;) Men bättre ska jag bli. Jag märker också hur jag blir starkare och det är roligt att ta i mer. Nu ska här byggas muskler! Min mage ska bli mindre och jag ska inte längre vara klen i armarna. På god väg - det gäller bara att hålla i. För ni vet väl att styrketräning är bra om man vill gå ner i vikt? Muskler byggs, muskler väger visserligen mer än fett - men muskler håller förbränningen igång, inte bara när man tränar. Detta ska vara min morot framöver. Självklart lägger jag till konditionen. Nu orkar jag springa 18 minuter på bandet utan att stanna - från 5 minuter första gången =)

Måndag 18:e oktober känns som att det borde vara långt bort - men det är redan nästa måndag. Då har jag tenta och jag undrar när tentaångesten sätter in? Jag börjar nästan bli lite orolig för att jag inte oroar mig. De flesta andra har det. Kommer det då gå fruktansvärt dåligt för mig? Har jag inte koll?



Kommentarer
Postat av: emmelist

vad roligt att träningen går så bra! jag önskar jag kunde få bli frisk så ska jag också ta tag i träningen :D

2010-10-07 @ 14:25:49
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

ja simone är en underbar människa! festade med henne på blogawards. ska fara och hälsa på henne inom en snar framtid också :D

2010-10-07 @ 18:45:50
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0