Julklappstips?


Åh, jag har lite ångest :(
Har suttit o klurat på julklappar ett bra tag nu. Men jag kommer fasen inte på nånting. Hilfe bitte!

Mamma, pappa, Robin 25(+ Alma och Sofie såklart!) Nicklas 20 snart, Elin 16, Jesper 14, farmor...



I övrigt ser mina planer för de närmsta dagarna ut som följer;

Idag - samtal med min utbildningsledare, sedan lektion till 15:30.
I eftermiddag?

Onsdag:
Inläsningstid
Cellprovtagning (buhu! har fått tid hos en läkare jag inte gillar :( )
Bio (Hämnden denna ggn. Hoppas att Persbrandt briljerar!)

Torsdag:
Lektion på morgonen
Plugg och troligtvis en tripp till gymmet eller simhallen
Jul på Liseberg (myyyys!)

Sen blir det en ledig helg! Härligt! Kanske umgås lite med mina söta klasskamrater? :)



Se på det här då, den blommar igen!




Kommentarer
Postat av: Amanda

Å sötnos det kommer gå bra hos läkaren. Ta dig en sup innan så är du avslappnad ;) Ses om en stund.

2010-11-30 @ 09:19:29
URL: http://tankaravamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0