<3

Igår var vi ute med några från jobbet. Efter arbetsdagen möttes vi några på Palace för ett glas innan vi mötte upp representant från comhem på Starbowling. (egentligen ett litet event för personalen på tv, men vi i kassan fick hänga på också, mycket uppskattat!) Där väntade femkamp. Hur kul som helst! Jag var grym på bilbanan, men resten har jag glömt. Eller förträngt. Haha, den där tjuren ska man nog öva på ett par ggr och ha byxor som fäster bättre. Typ jeans. Jag var sämst. Haha..! Verkligen sämst. Ändå vann mitt lag. =)

Kvällen fortsatte på Loccatelli uppå avenyn. Mycket trevligt. Jag var trött som vanligt så jag åkte hem kvart i tolv. =) Det tackar jag för idag. ;)

Idag blir det plugg, plugg, plugg. Gick upp halv åtta och skulle tvätta. Sista maskinerna är igång, sen ska det bara hängas upp. Skönt att få det gjort.



Har förresten löst skofrågan. Jag putsade dem och det var ok. =)

Kommentarer
Postat av: simone

så sött :D

2010-05-16 @ 19:16:29
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0