Förbannad

På min lediga kväll gick jag till jobbet för ett möte 20,30-23.. Glömde stämpla in, så man får väl se om man får några pengar. Jag blev tillsagd att ordna nya skor. Jag tänker inte göra det. Dresscode - svarta finskor. Jag har svarta finskor. Jag kan putsa dem lite men jag tänker inte köpa nya skor som jag inte kommer använda annars. Jag hade köpt nya skor om jag hade haft hål i dem eller om det var tygskor jag hade. Det hade jag fattat. Ingen har nånsin klagat på mina skor tidigare så jag förstår inte varför de ska bråka med mig nu. De koncentrerar sig på helt fel saker. Löjligt, om jag får säga mitt. Ska jag ha nya skor får de punga ut för kostnaden.

Allt för mig.

PUNKT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0