längtan...

Jag ska göra det igen! Springa idag. Känner mig så himla duktig. Cathrine talade om ett Göteborgsvarv som hon "måste" springa eftersom hela hennes familj gör det. "Ja, Emelie - du och jag kan springa nästa år!" säger hon, sådär entusiastiskt som bara Cathrine kan. Öh, jag? Jag har ju aldrig sprungit. Vi får väl se om jag håller igång, för jag har ju en tendens att bara hålla på ett tag. Man kanske kan börja med tjejmilen och se hur den går isf? Nästa år, nästa sommar. Och kanske ett Göteborgsvarv om två år? Om man ens är redo då..?

FYRA jobbdagar kvar -
sedan har jag semester. Helst av allt vill jag bara packa väskan och resa iväg!


 

Break Each Other's Hearts Again


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0