Simma...!!

Vaknade upp och kom på att jag inte tränat på ett tag igen. Himla dumt. Men jag har ingen lust att gå till gymmet och de där skorna jag skulle köpt i helgen blev inte av - för mycket folk när jag kikade in på Löplabbet. Kanske borde gå till den vid Berzeli istället... Kanske redan idag? Sen fick jag en impuls att åka till Valhalla och köpa mig ett 10-kort för att simma ett par längder när man känner för det. Så det ska jag göra alldeles strax. De öppnar 11. Härligt..! Gjorde det rätt mycket när jag gick i skolan precis bredvid (i gymnasiet)

Igår mötte jag älskade Angelica i Partille och vi gick hem till Moa. Länge sen jag träffade henne (Moa) - vet inte när det var sist faktiskt. Men det var mycket trevligt att se henne och Ida igen. Mariella var också där =) Hon är alltid rolig. Så jag hade trevligt.

(framför scen på Ullevi)

Men vad snabbt helgen gått. Den har varit kanon faktiskt!

Nu ska jag packa badkläderna..! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0