Gott nytt!!

Ja, då var nyårsafton över.
Om 11 dagar får jag finbesök! Längtar!


Gårdagen spenderades dels på jobbet (3 onödiga timmar, var hungrig och blev tillslut vresig, illa!)
Sen åkte jag hem och sov en stund innan jag duschade och piffade upp mig för en trevlig kväll med start hos Maja och Emil med en massa tilltugg och tjusiga människor =)

Efter det åkte vi hem till Mariella och drack bubbel till fyrverkerierna. Mysigt!


Nyårsoutfit

Jag åkte hem rätt tidigt och fick skjuts av en nykter Joakim. Det var så snällt!
Ringde ett samtal innan jag gick o la mig. Men sen somnade jag visst med telefonen i handen och lampan tänd - det var nämligen så jag vaknade imorse. :P Jaja, sånt händer när man är för trött.

Nu har jag ätit lite frukost och funderar starkt på en slapp bakisdag. Funderar dock på om det finns ngn affär öppen såhär på nyårsdagen så man kan få sig lite mat. Dålig planering! Borde tänkt på det igår tror jag. :P

 

 



Guldglittrande ögon

Nä, idag är det jag som är slö..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0