Life is good..!

På söndag ska jag på vattengympa..! Roligt!
Sen har jag en träff med min PT på tisdag, ska lägga upp ett bra program till mig. Känns bra.
Sen blir det träff med en annan hälsokonsult vid tillfälle. I feel good!

Köpt mig en kokbok med en massa roliga recept så nu ska jag bli bättre på matlådor och även variationen. Ska se om jag kan låna bilen i helgen och göra en storhandling. Köpte mig också en ny mp3 på jobbet idag, tänkte ladda på den ikväll och ha den imorgon bitti på en morgonpromenad. Men jag får väl ta det imorgon kväll.

Carro kom förbi jobbet idag. Alltid lika trevligt..!
Hoppas vi kan komma iväg nästa vecka och prova brudklänningen och även min och Hannas klänningar. Carros klänning är vacker! Prinsessa. Kärlek. Hmm..kanske dags att ragga kavalier..? I värsta fall får man väl ta med lillebror. :D Han är iaf stilig i kavaj =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0