Busy busy..

Idag har jag massor för mig.
Städar just nu lägenheten det sista - besiktning om en stund iomed att jag nu fått förstahand.. Direkt efter det ska jag ut på stan, har en del att inhandla. Snabbt ska det gå för sen ska jag till gymmet, men det blir simning idag. Efter det ska jag träffa Mia, min hälsokonsult. Sen är klockan en del och då bär det av hem till Maja. Roligt!

Har avslutat frukost och sorterat papper och kläder. Imorgon bitti har jag tvättid bokad. Tråkigt så tidigt , men då kommer jag igång iaf. Har en del att göra då också. Ska inhandla än mer saker som jag inte kan göra idag. Sen blir det till o åka hem igen och sedan till Christians inflyttningsfest.

På söndag ska jag och Tina gå på vattengympa 11,30 och sen ska jag ha myssöndag med film och laterier =)

Planeringen av det hemliga går framåt. Har hjälp så det ska väl lösa sig till sist.

Nu ska jag dammsuga av det sista och tvätta handfatet, städa Tuffes bur och klä mig. 

Puss!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0