Emelie måste förstå...!!

Jag kände det på mig.
Nu sa min kropp ifrån.

Har varit yr hela veckan och igår morse mådde jag illa när jag kom till jobbet. Ville bara spy. Men det gick över så jag trodde allt var bra igen. Men icke. Efter en hel drös med spydiga jävla kunder (som inte fattar att de har fel...!!) fick jag synrubbningar och såg bara flimrigt på högra ögat. Migrän.

Satte mig i lunchrummet och grät en skvätt. Det är så läskigt när man inte kan se. Kunde inte läsa vad det stod på kvitton och det var svårt att koncentrera sig. Fick huvudvärk av ansträngningen. Lojal som man är ger man inte upp. Underbara arbetskamrater har man som stöttar i vått och torrt. Vad skulle jag göra utan dem??

På kvällen när jag kom hem gick min migrän över - troligtvis tack vare att jag tagit tabletter så fort jag knappt kunde se. Istället låg jag med feber och frossade innan jag gick o la mig. Idag är det bättre, men jag inser att jag på ngt vis måste lugna mig nu. Hur nu det ska gå till. Jag måste ju fortfarande jobba och jag har en del andra grejer jag måste göra. Är det så att jag inte helt klarar vardagen? Det är ju pinsamt isf.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0