Miljöombyte och bra musik!

Jag har hunnit bra mycket nu på morgonen. Bra med to do-listor =)

Nu är jag redo för dagen. Ska in på H&M innan jobbet och inhandla en t-shirt. Men jag börjar ju tolv så jag har gott om tid på mig.

Just nu sitter jag o lyssnar på aolradio.com - så jäkla bra! Har valt country och så finns det hur mkt radiokanaler som helst. Förbaskat bra musik i staterna som inte spelas här, kan jag intyga! Lyssna..!


Idag är jag så himla glad!
Börjar sent, slutar kl 18 och ska sätta mig på ett tåg upp till Karlstad för en helg med mycket sol och mycket ledigt! Miljöombyte när det är som bäst..! Och ljuv musik i högtalarna. Vad kan göra en dag bättre?


Alexandra - ikväll är du min! =)

Kommentarer
Postat av: alexandra

hehe det låter toppen det=D

2009-05-29 @ 13:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0