Tröttare än tröttast - inte bra!

Kära nån, en sån hektisk helg!
Och jag har knappt hunnit med någonting. Är alldeles slut och trött i kroppen. Inte bra, för nu börjas det. Ska bygga butik. Har satt på mig de mest bekväma kläder jag kunde hitta. Hoppas att någon annan tänkt likadant så jag slipper vara den enda i gänget med mysbrallor och tjocktröja :P Yeye, vi ska inte möta några kunder så under denna tiden kan man ju se ut lite hipp som happ iaf. Haha, minnen från förra året - vi va inte alltid jättesnygga =)

Uppdatering av helgen:
I fredag var det storhandling och annan shopping som gällde. Hann med en tupplur mitt på dagen också, efter maten. Det gör en så gott, ska jag be att få tala om. =) Sedan fika med Tesse och Alex. Myspys! ♥

I lördags gick jag upp tidigt och åkte hemifrån redan innan Daniel hade vaknat. (Sömntutan!) Gick på stan i några ärenden innan jag åkte hem till farmor för att fira hennes dag. Sen körde pappa hem mig och jag svirade om till bästa 80-talsutstyrsel. Rosa skinnpaj och turkosa örhängen utgjorde min outfit för kvällen. Hem till Robin. Folk hade faktiskt lagt ner tid och själ på sin look. Är det tema, så är det tema! Bäst var ju ändå Andrea och Nicklas. Med tights och body utanpå på Andrea och Nicklas hade tights i regnbågens alla färger. Himla fult, faktiskt =)

Vi vred klockan framåt och jag fick en timma kortare sömn. Illa.
Jag skulle jobba i Kållered på söndagen. Jag hade lov att ta bilen, men jag kände mig inte i form till det. Dumt att riskera något. Jag tog mig kollektivt och var rätt trött. Men det försvann snart. Det gick bra att jobba, men jag kände mig lite som en förvirrad höna när jag skulle hitta allt jag behövde. Är ju inte van vid den kassan. Men det gick bra, var ju bara där i fem timmar. Underbara kollegor dessutom. Så dagen flöt på bra. =)

Sen sov jag riktigt gott när jag kom hem.

Och nu är det dags att bege sig till Nordstan! =)
Finally!! =)

Ska väcka Daniel så han också kommer iväg.

Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0