Sveriges värsta

Förra veckan....

- Jag är iaf inte Sveriges värsta bilförare

- Nej, du är Sveriges sötaste tjej

host, snörvel, snor

- Och vi är Sveriges sjukaste par

- Ja, vi har vrit sjuka sedan vi träffades......




Så väldigt sant. Är det inte han så är det jag. Men nu verkar det som att vi är på bättringsvägen båda två. Härligt! Ska snart ta mig ut på en promenad igen - härligt med sol..! Har på morgonen kört iväg med Daniel och lämnat honom - han ska på konferens så jag får ha bilen. Sen var jag hemma hos mig och hämtade lite skruv så nu är hans gardiner uppsatta i köket också. Jag är minsann lite duktig. Men det är inte riktigt min grej att köra i rusningstrafik märkte jag. Huanamig. Ikke. Jag väntar en stund med att köra kassen med kläder till klädinsamlingen (som jag tänkt göra så länge, men som inte blivit av) Ska också handla lite sen, men ingenting var riktigt öppet när jag slirade runt imorse och jag hade ingen lust att åka till Willys.

Promenad med Carro kanske?
Ikväll ska jag på afrodans alldeles själv.

Puss...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0