Mör

Introkursen är avslutad. Det har varit väldigt intensivt, men jäklar va skoj och riktigt, riktigt givande det har varit! Gänget är alldeles underbart och jag kan inte vara nog tacksam. Jag tror att jag behövde detta. En nystart och verkligen känna mig motiverad. För det har jag blivit och jag har redan satt upp lite personliga mål och utvecklingsplan för mig själv.

Vill tacka för två kanondagar helt enkelt. Underbara ansvariga. Ett gott gäng med mycket erfarenhet och motivation. God mat, mycket dricka (men vi var väldigt alerta också dag två - imponerad!), mycket information, mycket skoj och så vann lag ROSA, mitt lag, ekonomitävlingen också. Men med ytterst liten marginal. Tävlingsmänniskor är vi iaf allihop, det märkte vi ju.

Tanken var att vi skulle jobbat idag och jag är otroligt nyfiken på hur butiken kommer se ut, hur stor den är, hur upplägget är och allt det där. Men vi blev lediga idag. Snopet. Men jag lyckas boka upp mig rätt snabbt ändå. Bestämde mig för att göra en god gärning och erbjöd min farmor en städning av huset under eftermiddagen. Och innan dess blir det en promenad i Slottskogen med Carro och troligtvis en inhandling av diverse presenter o.s.v. Fullbokad ändå.


Nu blir det kaffe och knäckebröd. Kylen är rätt tom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0