Ignorerad!

Ja.. jag är ledig idag. Vad gör man när man är ledig och ingenting har planerat??
Man är spontan!

Jag har äntligen tid att vara spontan, men idéerna vill inte komma..! Så himla segt. Har dessutom ringt  en jäkla massa samtal - men inte har jag fått några svar :( Illa! Funderar starkt på att åka hem till mamma o pappa. Men då vet jag att det bara blir en lugn kväll. Äta lite middag, se lite tv och somna i "gästrummet" med kaninerna. Trevligt - jovars, men jag hade gärna hittat på något. Bowling?? Biljard?? (dock ingen alkohol tack!) Önskar så att någon kunde svara när jag ringer. Hade jag haft en bil hade jag åkt iväg någonstans och upptäckt ännu okända delar! Är sugen på aktivitet. Japp! (men bilen i Floda är kaputt!) Synd att det inte är sommar eller vår -  då hade jag hyrt en kajak minsann!
'
Hitintills har jag vaknat, ätit frukost, åkt o kollat i möbelaffären "Bratells" Mycket fina grejer! Och kikat lite i affärer, sedan köpte jag mig ett wienerbröd och åkte hem o kokade kaffe. Nu är klockan två och det är dags att göra något!

Jag ska nog ta mig en promenad här snart.

Tacos med mig ikväll??

Kommentarer
Postat av: Terese

Mig ringde du inte ju.

2009-01-03 @ 15:26:52
URL: http://hellotess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0