Livet är en fest

Torsdag.
Det känns som en fredag - för imorgon är jag ledig för helgen! =)

Ska snart till jobbet, men innan dess ska jag göra mig iordning; klä mig, sminka mig, borsta tänderna, städa Tuffes bur och kanske dammsuga om jag hinner.

Jag trodde jag var klar med julklapparna förresten, icke!
Pappi kom med en önskelista och det är inget sånt jag ordnat med åt honom. Ska kolla med mamma, kanske vi kan lägga ihop till ngt.

Imorgon åker jag till Stockholm, så jag håller på att packa lite och såklart städa lite så det är rent här när man kommer hem, alltid trevligast så. Ska bli jättekul med en liten weekend - har tjatat hur länge som helst på att få åka til Sthlm, men det är ingen som kunnat åka med mig. Så nu jäklar ska jag se slottet och gå på skansen och i gamla stan med julmarknaden där. Kanske Nicholas pappa och bror jobbar där i år. =)

Nä, ska jag få ngt gjort innan jobbet är det nog dags att sätta igång.

Until later,,
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0