Jul, jobb och jobb

Dags för jobb igen.. Lördagen var ordentligt lång. Man vart riktigt mör efteråt. Skönt att vara ledig på söndagen kan jag lova. Ska jobba idag igen, egentligen är jag ledig men vi har sjuk personal :( Det ger ju pengar iaf. Gött.

Julen var härlig! Underbart att umgås med familjen. Men jag åt som vanligt alldeles för mycket och man blev alldeles seg, inte alls på alerten - det kan iofs också ha att göra med passet dagen innan julafton, 9-23... Fick ett par dunsockar till - helt underbart! Är något jag använder dagligen. Är otroligt kall om fossingarna, alltid.

Jag har också fått en vattenkokare, som från o med nu är min bästa vän i köket :P Helt underbart! Rekommenderar varmt den som inte har en ännu. Haha, men jag antar att jag nästan var sist. =)

Jag har kommit in på Matte B - kursen. Gött! Ska bara klura ut vad jag ska ha för bok med mig. Ska ringa dem på måndag.


I söndags på min lediga dag begav jag mig ut i shoppingvimlet - big mistake! Inget snyggt på butikens galgar och alldeles fö mycket folk för min smak. Mötte tillslut upp med Hanna och Carro för lite mat och sedan hem till Carro o kikade på bilder från bröllopsfotografen. Vackert! =)

Now work


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0