Heelt slut

Jag är nästan helt slutkörd. Lite till orkar jag. Men fasen inte mkt mer. Inatt har jag fått fem timmars sömn - varför? Jag borde varit stendöd när jag kom hem... Jobbar 12 timmar om dagen för tillfället. Vet just nu inte när vi får ledigt nästa gång. Inte så humant, men det kommer om ett tag - då är ja nere på 75% igen så jag ska väl inte klaga, kanske... Men det gör jag ändå :P

Skulle köpt mjölk igår - det blev en liten 3dl-are på Pressbyrån på vägen till jobbet som jag sedan tog med hem. Dumt. Hade öppnat den, men eftersom det är skruvkork på tänkte jag att jag minsann kunde lägga ner den i väskan ändå . Ikke! Den läcke... Typiskt.

För övrigt så var fredagens afterwork alldeles underbar - älska liveband!

 Personalfesten på lördagen var supertrevlig =) Trots att jag varit sur och grinig på jobbet under dagen så mådde jag jättebra när jag anledde till "Flygarns Hage" där bord var reserverat Elgiganten Kungsbacka. Blev sång, mat och alkohol. Och söndagen var inte o leka med. Hade tvättid klockan åtta på morgonen och jag kom hem 04.00. Åkte också till Sandra och fixade håret - hon är en klippa! Så nu mår det bra igen. Handlade mat också - sen var jag rätt slut. Tur att man var ledig på söndagen iaf.

(Sitter just och inser att det vore bra med ett trygghetsavtal på min dator. Spiller alldeles för mkt kaffe nuförtiden...)

Farmor ringde i förrgår och vill att jag kommer hem till henne och städar. Vill gärna hjälpa henne, men som det ser ut just nu är det inget tal om ledigt för min del och ngt schema har jag inte över huvud taget. Dessutom kommer jag behöva vila på mina lediga stunder. Stackars Farmor hon får vänta till i maj ngn gång.

Nu är det jobb igen.

Tjoflöjt!
 

Kommentarer
Postat av: alexandra

åhh du måste försäkra din dator=) det kan ju faktiskt hända något. Hoppas allt är bra med dig annars och att jobbet går bra. Jobba inte ihjäl dig bara! puss

2009-04-24 @ 11:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0