Tack tjejer!

Jag hade sovit en stund och klockan var närmare nio när jag gjorde mig redo för en kväll i tv-soffan. Skulle bara iväg o köpa apelsiner och blåbärssoppa. Japp.. så kom jag ut bland folk, härlig luft och finklädda människor...kände pulsen och då bestämde jag mig för att strunta i mitt besvärliga virus. Det är minsann inte varje dag som Alexandra är i stan - och det var heller inte igår som vi fyra sågs ihop... Så jag hoppade in i duschen och gjorde mig fin ! :D

Eftersom näst intill alla kläder låg i tvätten tog jag fram en kjol jag ändå hade tänkt slänga, klippte av den, drog på mig ett par strumpbyxor, linne och en tröja - och sen var jag fit for fight ;) Mötte upp mina älsklingar på centralen och vi tog oss till Sticky. Alexandra har inte varit i Göteborg på ett tag och hon fick bestämma =) Vi dansade och jag drack vatten - dumt o riskera att jag dessutom blir bakfull imorgon på förkyldningen när jag ska till IKEA med mammi.

Det var så himla trevligt o träffa dem igen  allihop tillsammans! Minnen har vi en hel del tillsammans - och fler ska det bli! En gång i månaden ska vi ses! Ska vårda vår vänskap =)

Terese - Alexandra - Rebecca - Emelie

Kärlek alltid oavsett



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0