Obehagligt

Gick hem tidigare från jobbet idag.. Kändes som att jag behövde det efter gårdagens fjanterier. Nu låter det som om jag varit ute o partajat, men så är inte fallet. Usch...  Vill inte ens nämna det. Men jag är nog ganska skärrad...Igår var jag mest bara chockad. Sånt händer ju inte...sånt händer inte mig. Precis så tänker man alltid. Och detta är inte särksilt alvarligt när man tänker på alla hemskheter som sker i världen. Men när man själv inte kan vara trygg i sitt hem är det jobbigt. Jag är dock fortfarande trygg i mitt hem, men det är vägen dit som kommer vara jobbig, iaf den närmaste tiden. Taxiresor kommer bli ett vanligt inslag hädanefter tror jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0