IKEA

Jag glömmer av att äta på dagarna när jag är ledig har jag märkt. Åt frukost imorse kl 9 innan mamma kom o hämtade mig. Hade det inte varit för henne hade jag inte ätit igen där kl 11 när vi tog oss en fika. Sedan var jag vrålhungrig när jag kom hem o hade släpat upp alla grejer, men istället för att laga mat gick jag o la mig. Vaknade av att pappa kom förbi och hämtade resten av den sationära datorn jag har haft skräpande. Så nu åt jag två smörgåsar. Inte så bra, men jag har iaf druckit upp en hel liter blåbärssoppa =) Mkt nyttiga c-vitaminer i det. !

Ja..var som sagt på IKEA idag. Jättekul med nya möbler o man ska piffa till det hemma, få lite ordning. Tycker man innan man får allt i en jävla byggsatshärva! Har suttit av o till med mitt förbaskade sängbord i flera timmar och har fått i EN av sex skruvar! Hur är detta möjligt? Jag är ju baske mig helt tappad, tummen mitt i handen. Blir galen!

Nu har jag iaf soffbord, kökslampa (som jag också kommer behöva hjälp med att sätta upp) sängbord och hylla.
Taklampan jag sett ut till hallen var slut (Varför är det alltid så i Bäckebolsbutiken? Det var en massa grejer som var slut som vi skulle ha, tillomed smörknivar - hur kan det vara slut på smörknivar??) Men varför är det så svårt att sätta ihop allt?? Hjälp...?

Inte undra på att jag är så trött. Sist jag kollade på klockan...imorse...så var den halv sex. Sjukt. Jag är aldrig uppe så sent annars.. Har lite ångest över att jag sovit bort en så fantastiskt fin dag. Mår sådär idag, men vill så gärna ta mig en promenad. Det är en vacker höstdag minst sagt. Mysigt! Varmt och solen skiner, men ändå känner man att det slår om till höst. =)

Nä, nu är det tv som gäller den närmsta timmen. Ensam mamma söker
Sen kanske jag kan unna mig en promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0