Floda!

Sitter och funderar. Vill så gärna hem till Floda ikväll. Men jag har tvättid imorgon 8-11...
Har dock inte särskilt mkt o tvätta - det är väl mest akut med jobbskjortorna. Tror jag istället tar med dem hem och tvättar hos min familj . Japp =) Då var det bestämt

Igår hade jag en fantastiskt dålig dag på jobbet - nej, tråkig är ordet. Hade verkligen inte mkt o göra. Synd att man inte kunde ta med en bok, men hur skulle det se ut egentligen?? Har just börjat på sista boken ur Stieg Larssons triologi om Mikael Blomqvist och Lisbeth Salander - förbannat bra =) Rekommenderar...

Haha, Tuffe sitter o hånglar med spegeln till Dancing in the dark med Bruce Springsteen. =o) Sötnos!!

Ja, som sagt åker jag till Floda ikväll. Blir att kånka hem promenadskorna för jag ska gå runt sjön! Ska bli härligt. var så väldigt länge sedan jag gjorde det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0