Skrämmande lättnad

Fick precis ett samtal som gjorde mig lättad, men samtidigt rädd på ngt vis. Känner mig på ngt sätt utsatt. Men det är så himla bra att saker går framåt i ärendet..! Kanske var bra att det som hände, hände. Att vi gjorde som vi gjorde. Annars kanske det inte kommit vidare. Kanske hade ngn annan fått vara med om samma sak. Men ska det till nio personer innan ngt sker?? Jaja.. Jag är lättad iaf. Så får vi se.

Idag har jag tvättat och städat och lagat mat - risotto! Det är grymt gott (iaf min egen variant) Och så ser det så fint ut med alla färger med alla grönsaker - haha! Är så nöjd!

Har dessutom planerat in världens bästa söndag med Carro. =) Vuxenpoängen skall skördas!
Promenad i ett, förhoppningsvis, vackert väder och sedan mina vänner - en söndagsmiddag! Med alla tillbehör som behövs! Grönsaker, kokt potatis, sånt där kött som man alltid fick förr om söndagarna (ni vet vad jag menar) och självfallet gelé och äppelmos till det! Och sås så klart...

Ska bara ta reda på hur man gör...

Nej, nu är det dags för påklädning :P
Jobb i eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

googla är bra när man vill ha reda på saker. googla dust it så får du ett snabbt svar.

2008-10-21 @ 16:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0