Onsdag 22:a oktober!

Ja Alexandra - jag vet att jag får trevligt sällskap med er också! Men så slutar jag halvt åtta på fredag kväll.. :(
Hoppas på att kunna åka upp i november?

--------------------------------------
Celine Dion har fantastiska låtar. Har kommit in i en period med henne. Och Phil Collins! (efter att de spelat honom så mkt på jobbet - han är ju faktiskt helt grym!)

Seek me and you shall find..!

Idag har jag ännu så länge mest bara städat upp efter min oreda i köket, ätit frukost, sett över min ekonomi och disskuterat dagens planer med Tuffe - han godkände. Jag ska ta mig en promenad här om bara en liten stund - solen skiner! Sedan ska jag uträtta diverse ärenden och sedan blir det en tur till Floda!

Jag blir alltid så himla lycklig av att åka pendeln hemåt. För det är just vad det är, det är mitt hem! Min familj! Där jag altid bott (nästan..) Och jag ska flytta tillbaka på äldre dar. =) Kanske förr ändå.

Pussarokramar!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha...kunde du inte skrivit det till mig? Jo, i november är väl inte den bästa månaden, har mitt stora tenta prov i slutet och efteråt så ska jag ner till gbg=) men att det skulle ju vara kul om rebecca också kunde tajma in så ni kommer tillsammans, vi tar det lite längre fram.

2008-10-22 @ 11:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0