Blomma!

Hehe, sitter o kikar på Ensam mamma söker, och jag kan inte låta bli att mysigt le och i hemlighet önska att det var mig norrlänningen pratar om när han kallar Johanna för en vacker blomma! Romantisk, javisst!

Igår åkte jag med Emil efter jobbet, hem till Maja. Vi åt mat och plastade in en petflaska med gladpak.. ja, vad gör man annars när man inget presentpapper har till hands..? Faktiskt Maja och Emils idé - de är bra påhittiga - och Vicki verkade bli glad :D

Sedan åkte vi hem till Vicki som var jätteglad, haha! Och direkt blir man insparkad i leken "Sanning eller Konsekvens".. Faktiskt jobbiga frågor en del... Sen ska vi inte tala om konsekvenserna :P Tårta bjöds det på och det var mumsigt ! Fick skjuts hem av Davve, snällt! Skulle ju jobba idag också.. Och så slapp jag gå allena här ikväll. Dessutom började det ösa ner precis då jag stängt dörren.

Nu är det tv som gäller =)

Pusspuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0