Söndag kväll

Ännu en helg är till ända.
Den gick alldeles för fort. Men jag har haft det fantastiskt trevligt
.

I fredags efter jobbet tog jag tåget upp till Skövde.
På lördagen traskades det i affärer och på "stan".. Sedan var det mest lugnt.. lite film, lite tv och bara slappade.
Köpte mig ett par söta örhängen - gula discokulor :)

Åkte med pappa, Tornberg, Björn och Emelie tillbaka till Floda på kvällen . Blandade känslor.
SM i Taekwon-do hade det varit i Skövde Arena under dagen och pappa hade dömt. I Floda lånade jag bilen och körde hem till stan.

Ställde bilen och sprang in i duschen innan Emil, Matteus och Bamse kom. Sedan mötte vi upp Maja och drog oss till Sussie som hade kalas. =) Gult tema (därav mina gula discokulor i öronen :P ) Så det var gula t-shirtar, koftor, strumpor, benvärmare och scarves :) Roligt!

Dagen har tillbringats i Floda.
Fars dag och tacogratäng - och glass, marshmallows (eller hur det stavas...) chokladsås och grädde till dessert - en kan tro att jag är mätt! Och belåten. Sedan sprang jag in till Angelica lite snabbt och lämnade recept på lite godsaker innan jag tog tåget hem igen.

Tack för en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0