Haha, visst fick jag som jag ville

Det blev minsann utgång igår ändå. Blev upphämtad runt niosnåret och hamnade på en förfest som, enligt min mening, kunde ha pågått längre. Trevligt tyckte jag. Folk från hemmaplan, Lingonvägen, som jag inte visste om, i princip. Men när jag tänker efter har jag nog sett han med crossen - har bara trott att det varit en 15-åring med sin älskade moppe :P Haha! (Jag ser inte skillnad på sånt där)

Men vi drog oss in till stan iaf och jag fick gå till Gretas och dansa. Underbart!

Sprang också in i Jimmy, Amal och Henrik - och en fruktansvärt söt och trevlig tjej som jag antar är Jimmys nuvarande. Gu va härligt o se honom igen - blir alltid så glad. Btw så åker jag till Australien på tisdag. Klockan sju skall jag befinna mig på Landvetter flygplats för att bosätta mig i Amals resväska. Underbart...!! (I wish....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0