...

There´s only us, there´s only this, forget regrets or life is yours to miss
No other way, no other road, no day but today...!

Sitter och funderar på att packa väskan och dra mig til Valhalla för en simtur. Hade nog varit rätt gött tror jag. Kanske ska raka benen först :P

Känner mig glad idag.

Däremot var jag ganska bitter igår kväll. Jag lånar min brors lägenhet för att få komma hemifrån och få vara för mig själv - hemma har jag hela familjen omkring mig hela tiden - inte en dörr att stänga om mig. Så det är gott o få komma ifrån när man kan. Jag börjar bli en stor tjej nu, Dags att flytta när jag kan. Ändå har min lillebror sovit här två nätter i rad - i en etta. Ikväll ska jag iaf få vara ensam...

 Jaja... Rent is the shit. Och Winnerbäck där emellan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0