Dags att pröva sina vingar?

Det finns fullt med jobb i Stockholm, la jag märke till efter ett tips från Carro.

Har funderat lite och kommit fram till att man kan ju alltid söka jobb i en helt annan stad när det nu är så svårt att hitta ngt bra i  Göteborg som man kanske kan tänka sig. Jag har därför sökt i både Stockholm, Växsjö, Strömstad och Fjällbacka. Kan vara skoj o komma iväg, klara sig själv, träffa nytt folk och se sig om lite grann. Får väl se om man får ngt svar.

Och om jag skulle få det där jobbet jag sökt kanske det blir aktuellt att leta lägenhet i Kungsbacka. Det är ju inte riktigt på hemmaplan det heller, men det hade nog varit mer spännande att få något på en för mig helt okänd plats.

Ingenting är klart. Emelie drömmer bara lite just nu.

När det blir varma sommardar - kom ihåg mig då.
När vinterisen ligger klar - kom ihåg mig då, kom ihåg mig då - Här finns du kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0