05:24

Märk väl tiden.

Kan inte sova riktigt. Är fruktansvärt hungrig konstigt nog. Lillebror gick för en stund sedan. De skulle med skolan till fjällen över dagen, hur man nu kommer på en sådan idé.

Pratade med Alexander igår - han har precis flyttat till Stockholm. Jag hoppas att jag kan få ett jobb där jag med så kan jag också flytta upp. Det hade varit fräckt. =)

Idag blir det blåbärsmuffins, kaffe och scones. Picnic!

Ska få tag i min far också så jag kan få portnyckeln som jag glömde hemma igår. Sanningen är att jag inte visste att den fanns hemma i Floda.

Nej, jag ska väl försöka sova lite. Eller kanske kolla lite klipp på youtube - har precis upptäckt sidan där man kan hitta det mesta. Just nu är jag som galen i alla klipp från musikalen Rent.  Har filmen hemma, men vill man bara lyssna på låtarna är det en bra sida att se på. Vet inte hur man laddar ner album för isf hade jag ju lika gärna kunnat göra det :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0