Bowling

Det blev visst ingenting skrivet på hemtentan idag inte. Det var inte så bra. Fastän jag haft en sån lång dag där jag inte gjort sådär överdrivet mkt. Martin låg sjuk så jag packade väskan o drog hem - tänkte plugga lite där, men jag spelade mest på min telefon och lagade lite mat med pappelappen.

Sedan gjorde jag mig iordning och jag och Angelica släppte av Robin hos Reine innan vi åkte till Strike o co. Åtta tjejer var vi, Skoj, men mitt flyt försvann efter bara några få omgångar. 190 poäng på 2 spel. Yeye..

Dags för att åka hem. Aldrig har jag kört i sådant väglag. Snö överallt och jag såg inga mittsträck på vägen.. Lite skoj ändå =) Det hela gick bra.

Sade hejdå till Angelica. Kanske får bli en semester till Tysklnad i vår o hälsa på då..
Vem ska jag nu gå runt sjön med?? Tråkigt, men jag tror hon kommer få det spännande. Skoj, jag avundas henne lite grann. Hoppas på min utbildning i April.. hade varit sååå skoj! Annars får jag väl söka till Stena Line -. gött att personalen kan få göra rekommendationer nu.... (Gudfar Göran . ! )

Nä, nu är det dags att dra sig till kojs - vända rätt dygnet blir minsann ingen lätt match!

Nästa helg är det tjugondag knut - då ska julen ut (här åker den nog bort imon... )

Puss o natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0