Fruktansvärt trött

Började kl 15 igår. Ganska segt .. man blev liksom lite låst, fast man hade alldeles för mkt tid att göra saker på, men ändå inte. Ja.. ni förstår nog.

Efter jobbet åkte jag hem till Madde där Madde och Nina satt o väntade. Lite lagom tjejsnack innan resten droppade in. Drack lite vin och fick en grogg av Samuel med aningen för mkt vodka. Den gick ner. :P Vi spelade lite Mariokart . Jag vann inte, men jag var inte ledsen ändå. Jag fick väl helt enkelt låta killarna vinna , vad skulle de annars ta sig till? :P Det blev utgång till sist och vi hamnade på Mingel i metropolen Kungsbacka. Kände mig som trettio bland tolvåringar. Haha! Nejdå, så farligt var det inte, men visst var man bland de ändre. Men vi dansade och hade trevligt, det var bara lite väl varmt.

Sov i Kungsbacka och sista ggn jag såg på klockan var den 04:59 och jag var pigg till förbannelse - alarmet var ställt på 08:10. Jag har aldrig klarat av sånt där. Men arbetsdagen förflöt utan större hinder - det vara bara vid hemkomst som jag somnade. På golvet i vardagsrummet. Haha! Hann dock med en middag med grillad kyckling osv, kände mig lite nyttigare (hade ju lätt klämt i mig en pizza, men kan man så ska man försöka vara lite nyttig tycker jag - jag har coca cola iaf:P )

Tack mina hjärtans vänner för en trevlig fredag!


Vet inte om jag orkar, men jag hade gärna träffat Terese o Antonia ikväll. De ska ut, men frågan är om jag lyckas hålla mig vaken. We'll see..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0