Kaos

Musproblemen har fyllt helgen. Ja - vi har fått möss in i huset - in i köket!
Men idag, äntligen, kommer Anticimex. Gött. Jag och mamma har varit så nervösa på dessa djävulsskap. Svansar som äcklar oss och skrapande ljud och muspluttar stora som råttpluttar. Har lyckats få åtminstone tre att gå i fällan igår. Har mest blivit skräpmat i helgen. Usch, snart är det back top basic förhoppningsvis.

IKEA-besök gjorde mig alldeles nervös, det är så mycket jag vill ha, men jag har inte alltför mycket pengar i plånboken just nu. Får bli lite ihopplock från här och var så länge.

It'll all get better in time

Ska ta mig en promenad med mina hantlar här alldeles strax. Har väldigt fint väder som skall utnyttjas. Blir att träna mina stackars armar som är så svaga de kan bli. Sedan blir det pappersarbete och så ska jag ringa min kära farmor också.

Jag och Terese kom fram till att det minsann är säsong för att göra slut just nu - räknade upp inte mindre än 4-5 par som gjort slut bara den senaste månaden. Inte klokt. Men Terese och Jonas förhållande verkar iaf sprudlande :D  Det är kanon!

Nä, dags att ta tag i mig nu. På med kläder och borsta tänderna. Sedan blir det ett röj i alla mina papper. Blir att göra iordning en pärm. Japp. Ska nog köpa mig en till sen. "Att göra" "Viktiga papper" "Bank" och lite sånt. Bör dessutom ta mig till banken i veckan nu igen.

Japp, nä.. nu ska jag dra mig..

Kommentarer
Postat av: alexandra

ja det e en del som man ska tänka på när man ska bo ensam! men kul är det! puss hoppas allt går bra med flytt, inköp mm...

2008-04-14 @ 16:14:36
URL: http://alexjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0