Jaha, då var man bloggare




Vaknade just upp.
Lyssnar på Best of White Lion. Underbar röst han har den där sångaren.

Dagen skall läggas på familjen och julklappar. Jag är lite ledig från skolan idag. Det är skönt, men jag ska ändå ta tag i en uppgift jag har inför kommande granskningsseminarium - så att jag kan vara ledig hela helgen.

Malin är tillbaka från sitt halvår i Spanien och vi ska försöka ses imorgon, lördag. Skoj =o)

Jag har, som många andra, börjat längta till jul och förbereder och planerar inför julklappar, sex familjemedlemmar utöver mig själv + farmor och nu också en pojkvän på det. Lite ovant för mig. Vad ska man köpa till honom? Det får lösa sig, men kom gärna med förslag någon!


 


Ska börja springa för att bli av med min ständigt återkommande huvudvärk.
Får se hur det går.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0