Migrän

Så fruktansvärt med migrän. Lyckades få synrubbningar och illamående till på köpet. Har knaprat ipren och tydligen för många läste mamma efteråt.
Detta är bara andra ggn i hela mitt liv - och jag vill bara upplysa att migrän är ingenting jag önskar någon, någonsin.

Utöver det har jag börjat en ny kurs. Seminareledaren är en soft typ med bakgrund som miltär vad det verkar. En tuff man. =) Väldigt trevlig och jag tror han kommer lyckas få oss att se annat och börja tänka över vad vi läser mer än vad jag är van vid, iaf.

Mina böcker har kommit - men bara två av dem, Inte den jag ska börja läsa, ska ha läst en hel del redan, men den ska komma imon som tur är. Och ingen frakt behöver jag betala. Gött.
Blir att läsa i helgen då. Och hem till Martins morfar o fira Kent, hans morbror. Blir trevligt.

Nu måste jag läsa, för nu mår jag så mycket bättre. Behandlade migränen i tid. Och sov flera timmar och åt lite granna. Det hjälpte, men fortfarande har jag lätt till gråt. Höm - varför finns det inget botemedel mot migrän?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0