Mer sorg



Livet har sina tvära kast. 2011/2012 är de mest berg-o-dalbaneliknande i mitt liv hittills. Sitter som vanligt med min kaffekopp i handen och funderar över dagen.Har en gnagande huvudvärk jag inte haft på länge. Hade behövt träffa min familj känner jag. Och farmor särskilt. Från att ena stunden glädjas över födelsedagar, vänner, nytt jobb, en fin examen och en möhippa för stundande bröllop står man i nästa stund på en begravning, genomgår en mindre depression eller oroar sig för hur en operation kommer gå. Har hänt lite tråkigheter igen inom familjen, vilket bl.a. medfört att pappa måste åka till Portugal och uträtta lite saker. Farmor har haft ett extra tungt år. Två förluster, två operationer och uppå det renovering av badrummet och en trasig tvättmaskin. Farmor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0