Stress



Jag ser ut som en prickig korv i ansiktet. Och det är inte fräknar. Det är finnar och plitor. Min kropp går på sparlåga, mina ögon är ständigt grusade, motivationen är långt ner i botten till det mesta, jag har ett sår i mitt öra... Jag är trött. Jag behöver ledigt. En veckas ledighet på ett helt jäkla år är inte optimalt. En vecka som jag fick sno till mig, som jag egentligen inte skulle ha.

Jag vill inte gå till skolan idag. Jag vet att det bara är en lektion och jag vet att jag behöver hämta hem lite böcker så jag kan plugga hemifrån också. Jag behöver läsa lite ekonomi. Men jag orkar inte.

Vad fasen gör man?


(gammal bild - hade jag varit så "ren" i ansiktet hade jag varit lycklig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0