Effektiv som vanligt..



Då hann man med det mesta idag ändå. Fastän jag inte kom hemifrån förrän strax efter 12. Jag gjorde rent kylskåpet, avkalkade kaffebryggaren och vattenkokaren och dammsög lite snabbt i lägenheten efter jag hade vikt ihop kläder. Sen tog jag mig ut på stan. Inhandlade några fler av mina älsklingskoppar innan de slutar säljas, tänkte jag. Inhandlade en flaska vin och en present till Kenneth. Sen mötte jag Lollo och vi lunchade på stan. På hemvägen handlade jag lite mat (inte så mkt förvisso).

Jag har sovit en blund och löst lite på ett korsord innan jag tränade lite. Träningsleken med kortleken som jag talat om för ganska länge sen här i bloggen. Det blev iaf 91 armhävningar, benböj, sit-ups och rygglyft gjorda. Nu har jag precis duschat. Funderar på vad man ska ha på sig ikväll. Tror det blir mörkblått :) Eller vitt.

Puss..!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0