Spinning


Idag ska jag på mitt allra första spinning-pass. Har läst lite och kommit fram till att jag borde ge det ett försök. Bra för konditionen,  bra fettförbränning.  Har en aning stora lår som jag alltid tyckt illa om. Inför sommarens resa till Los Angeles vill jag inte vara beroende av tights. Det kommer vara varmt där och jag får skav mellan låren då. Jag vet att det är fler än jag som har det problemet,  men enda sättet att komma åt problemet verkar vara cykelbyxor eller viktnedgång.  Vi får se, men jag ska ge spinning ett försök. Någon som har erfarenhet?  Har förstått att många ger upp efter första passet. Så jag ska hålla ut ett tag. Till februari månads utgång. Deal? 

Har idag bakat lussekatter och lakritskola.  I ugnen står en fläskkarré - efter passet blir det pulled pork! Mums :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0