Lite av helgen

Hej! 

I fredags åkte vi till Mellbystrand efter jobbet, åt middag hos Emils morbror då hans kusin fyllt år. Hundmys, god mat och fina människor. 💜

I lördags åkte vi hem igen. Jag gick in på lagerhaus och köpte fyra glasburkar och bakade sedan kakor som jag la i. Vi skulle iväg på fest på kvällen och fyra killar hade fyllt 30. Men innan dess skulle jag och Lollo på middag och dessert. 

Vi åt 4-rätters på Heaven 23 (så gott!) och därefter tog vi oss över till Lisebergshallen där Gavin Degraw spelade. Jättebra konsert! 

Vi tog oss sedan till Mölndal och en fest där. Tog sedan taxi hem. Idag har vi hunnit med en hel del känns det som. Långpromenad,  handlat mat, lagat 13 (!) matlådor och så har jag nu packat väskan igen. Imorgon åker jag till Stockholm på kurs.  








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0