whats up?

Ok,  först av allt - jag är bedrövlig på att blogga nuförtiden.  När skrev jag sist? Jaja,  det är iaf måndag igen. En hel vecka framför oss nu - just när man blivit van vid kortveckor :P 

I fredags var vi på Rondo och lyssnade på Alcazar - riktigt grymma showartister! 
 
I lördags var det dags att träffa vänner,  laga mat tillsammans och spela spel. 

O just det - sprang vårruset med lollo också. Wohoo!  Kul :) 

Jag har iaf kommit igång med löparträningen igen. Förra veckan sprang jag totalt två mil, Emil har fixat min cykel så jag har börjat cykla till jobbet - och jag har gått med i viktklubb igen. Hoppas så på att motivationen håller i sig denna gång. Det är iaf bra att fylla i vad jag ätit under dagarna iaf. Inte mycket godis denna helg faktiskt ;) 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0