Mellbystrand bland annat

Hej hej! 
I måndags åkte vi till Åhaga - Emil hittade fyra plagg och jag bara en långklänning.  Vi köpte en hissgardin på hemtex också - men den var för liten så vi fick beställa hem en från nätet istället.  
I tisdags tog vi oss till gymmet och sedan bar det av till Mellbystrand.  Vi umgicks med svärföräldrarna och åt god mat, drack gott vin och tog sedan cyklarna till Båstad. På onsdagen åkte vi till Helsingborg och tog färjan till Helsingör.  Där åt vi pölse, glass och wienerbröd.  Gott! ;) På vägen tillbaka åkte vi till Väla,  köpte blommor och surdegsbröd,  åkte förbi farfars grav och förbi Gunilla, stället och min favoritplats på jorden.  Min ek! På kvällen spelade vi golf på en korthålsbana. Kul! 

Igår cyklade vi till sockerbagaren o köpte frallor till frukost, sen åkte vi till en zipline-bana och åkte den plus en tur med sommar-rodel. Jättekul!  :) men mycket folk så vi köade hur länge som helst tyvärr. Sen var det middag som väntade när vi kom hem. Idag cyklade vi en sväng till affären o köpte en almanacka till mig :) nu har vi ätit lunch o ska åka buss hem till härliga Göteborg!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0