Bra helg

Hej,
Har haft en bra helg. I fredags såg jag På Spåret och hejade fram Jesper och Elisabeth till final :) Haha jag har fastnat för dem, de är så roliga! 

Igår började vi med brunch på Ritz. Det var bra, mycket god mat :) Vi höll oss mätta hela dagen.  Vi hälsade på Oliver och försökte leka, men jag tror han mest saknade sin matte och husse. 💜 

Sedan tog vi med vin och tulpaner och åkte hem till Tiina och Måns för middag med dem, Tommy och Annika . Vi åt en fantastisk bouf till huvudrätt och gino till dessert. Vi drack vin och spelade sällskapsspel hela kvällen. Jättemysigt!

Har blivit bortskämd med gåvor och kärlek denna helg och jag är så tacksam för de jag har i mitt liv 💜

Idag vaknade jag som vanligt före Emil. Jag gjorde frukost och planerade middagen. Vi ska äta beer can chicken. Spännande ! Så jag tog mig en promenad från Västra Eriksberg till Sannegårdshamnen och handlade på Ica och promenade sen hem igen. Härligt! Friskt, men väldigt blåsigt... 

Idag är det förresten Internationella Barncancerdagen ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0