Söndag 23 augusti

Hej! 
Då var helgens sista dag kommen. Imorgon reser jag till Stockholm över dagen för en kurs. Tidigt uppe sent i säng.  

I fredags var jag så uttråkad! Gjorde ingenting och Emil var iväg. Men på lördagen steg vi upp tidigt o åkte till golfbanan och gick en runda på korthålsbanan.  Min sämsta runda nånsin! Blä. Sen åkte vi hem o fräschade till oss o cyklade sen ner till Sannegårdshamnen där Maria o Joel ordnat med fika. Deras dotter hade fyllt år för ett par veckor sedan så jag hade köpt med en present. En kanin :) Alltså, kramdjur - ingen riktig. Efter det cyklade vi vidare till backaplan,  köpte en ryggsäck och en kjol - Emil hittade skor (som vanligt)  

På kvällen åt vi varmrökt lax med romsås och drack lite vin till det. Mums! David och Adam kom förbi o drack kaffe och spelade spel. Exploding kitten hette det. Det var kul :) 

Nu är jag på väg till min kurs. Sedan är tanken att jag ska försöka hinna med ett träningspass o därefter prova på linedance ikväll.  Fullt upp! Så kul :D 

Har förresten fått hem en ny kokbok. Kul! Ska se om man hittar ngt kul recept på glutenfritt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0