Min påsk

Hej!
I fredags gick vi en morgonpromenad och sen sa jag Hejdå till Emil och åkte sen hem till Floda. Vi lagade mat, bakade bullar,  hälsade på storebror och såg på film. På lördag morgon sprang jag runt sjön och åt lunch med familjen. Åkte sen med huvudvärk hem till stan, tog en tablett och sov ngn timma, mötte upp lollo och handlade, lagade mat och drack bubbel och rödvin. Vi såg en film och sen åkte hon hem. Jag var fortfarande pigg och såg en film till. Tänkte jag. Men jag somnade. Vaknade på söndagen och tog mig till Frölunda torg.  Mötte upp lollo och hennes mamma. Shoppade en del, bland annat den fina jackan i mitt förra inlägg - och ett pussel som jag fick i påskpresent av Emil :) På kvällen kom Emil hem. Hans vänner kom hem till oss och vi spelade spel tillsammans.  trevligt! Idag har jag promenerat med min sambo och träffat både jessica och Carro.  

Imorgon är det jobb igen.

Hoppas ni haft en bra ledighet! 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0