Lördag

Idag skulle min farmor ha fyllt 93 år. Älskade farmor. Häromkvällen fick jag världens längtan efter henne. Saknar henne och bröt ihop fullständigt. Jag ska till hagabadet med Emil idag. Imorgon tänkte jag ta en promenad till kyrkogården o se om hennes skylt kommit upp än. 

Jag går upp vid kvart över fem varje morgon - vilket resulterar i att jag kl 06:00 på helgerna är klarvaken. Har pysslat här hemma - vädrat sängkläder, bäddat sängen, ätit frukost, städat undan, diskat o läst lite. Nu är jag lite trött men tänkte vila en stund innan jag åker till Allum o kikar på skor. 

Typiskt förresten att solen skiner o jag ska vara inomhus hela dagen ;) Men - älskade sol - du är mer än välkommen! ☀ Lycka!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0