Fredag kväll

Okej, fredag kväll. Idag hade vi en personlig tränare från sats som hade en föreläsning för oss på jobbet. Jag måste börja träna. Jag är ju så sjukt trött när jag kommer hem på dagarna. Idag somnade jag som en klubbad säl och var alldeles tung i kroppen när jag vaknade. Svårt att gå upp. Men nu har jag iaf målat naglarna inför morgondagens fest och pratat med pappa. Ska snart ringa mamma. Imorgon ska vi röja i farmors hus :( Känslosamt. Så ikväll sjunger jag. Terapi. Jag är konstig på det viset... Tycker lite synd om grannarna - för jag sjunger högt och inte så fint. Ska snart ner i källaren också för att leta upp klänningen jag ska ha imorgon. Och så ska jag slå in paket. Mkt måsten nu. Hoppas jag får träffa min skatt imorgon. Jag behöver henne ❤




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0