Julbord

Jag och Emil åkte ner till Mellbystrand i helgen för att gå på julbord med hans familj. Hans kusin kom ner från Uppsala och det var mysigt att ses. På fredagen åt vi god middag på kyckling och risotto. Efter frukost på lördagen bakade vi lussekatter och gick en promenad på stranden. Blåsigt värre! :)

Sedan var det dags för julbord, vi åkte taxi långt in i skogen och satt i en lada där det precis utanför fanns massor av hjortar! Så mysigt! Ulvereds Hjorthägn vill jag minnas att det hette. God mat och gott sällskap. Vildsvinsskinka och mycket köttbitar. Inte så mycket fisk. Men mätt blev man!

På söndagen bakade vi pepparkakor och åt lunch innan vi tog bussen hem igen. Jag har dragit på mig nån skit och hade närmast feber när vi åkte därifrån. Nu har jag sår under näsan då jag snytit näsan så mycket. Bummer...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0